عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

عکس های مین وو bf

نظرفراموش نشه...

  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۶)

  • Emiliya Atash parvar
  • سلاام هانی جووونم 
    واای خیلی ناز بودن عاشقشونممم
    مرسیییییییییییییییییی
    خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنون  امی جونم ...سعی میکنم بیشتر بزارم
  • Emiliya Atash parvar
  • ببخشید اگه دیر اومدم
    الانم زیاد فرست ندارم براام بفرست سوداای عشق روووو بوووس بااای
    مر30 عشقممم
    پاسخ:
    دارم مینویسمش عزیزم 
    ممنون که داستانمو پسندیدی
    سلااااااااام هانیه جونم خوبی..
    واای عالی بود مرسییی عزیزمممم
    من عاشق مین وو ام
    پاسخ:
    باشه ازش بیشتر میزارم بووووووس بووووس مر30
    وااااااااااای هانی آخرش تو و امی من رو میکشیداااا
    عالی بوددددن
    پاسخ:
    خوش حالم خوشت اومده عزیزم ...
    ببخش که زودتر نیومدم تازه وبت رو پیدا کردم
    بووووووس به خدا منم گرفتارم وگرنه هر روز بهت سر میزدممم
    موفق باشیددددد
    پاسخ:
    اشکال نداره هروقت  دوس داشتی بیا عزیزم به کسایی هم که عاشق کره اند خبربده من خوش حال میشم 
    دراین کار کمکم کنید 
  • Emiliya Atash parvar
  • ووووااایییییی هانی چی شده چرا دیگه آپ نمیکیی 
    ای قالب وب کجا پرید؟؟؟
    پاسخ:
    ببخشید اجی یکم سرم شلوغ بود... الان بی کار بی کارم...از این به بعد تند تند اپ میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی