عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

عکس های خنده دار گروه bf

بامزه افتاده ...امی جونم این برای توبود ...
خوشتون اومد خخخخخخخ ..نظرفراموش نشه 
  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۱۱)

  • Emiliya Atash parvar
  • واااااااااااااااااااییییییی مامان مردم از خنده خدااایااااااااا
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    اگه تومردی من درحال جون دادنم
    خدا یه عقلی به اینا بده یه پولی به ما

  • Emiliya Atash parvar
  • اینا چرا این شکلی شدن واااااااااای دلممم خهههههههههههه
    اینا با قیافشون آبرو گروه رو بردن که خههههههههه
    پاسخ:
    دوستام وقتی اینارودیدن ...مردن ازخنده 
    ایناکه چیزی نی بقیه عکساشون توی توییت بود روم نشد بزارم
    خخخخخخخخ
    ولی خودمونیما ...من دیگه اعتقاد پیدا کردم از فضااومدن 

  • Emiliya Atash parvar
  • جیغغغغغغغغغغغغغ هانییییییییی تو آخرش من رو میکشییی
    این عکس آخریه خیلییییییییییییی قشنگه عاااشقشممممم
    مر30
    واای مامان گرمم شد این کوانگ عوضی آشغال خوشگل عجب جیگری شده
    جیغغغغغغغغغغ
    پاسخ:
    اره ....قیاافش نمکی شده 
    خخخخخخ....عاشقه صحنه سومیه شدم ...

  • Emiliya Atash parvar
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههه
    وااااااااااای دلم چقدر خندیدم این موقع شب
    خدایا یه عقلی سالم بده به اینا به جان جدم لازم دارن
    پاسخ:
    خخخخخخ  حال کردی نصفه شبی باعکسا...
    پس درکم کن ساعت چهارصبح داشتم داستانه کی گفته من شیطونم رومیخوندم زدم زیر خنده بابام اومده بالاسرم میگه هدفت از گوشی داشتن چیه...خخخخخخ
    ولی باحال بود

    چه اعتماد به سقفی داره 
    پاسخ:
    خخخخخخخ
  • Emiliya Atash parvar
  • خههههه راست هم میگی انقدر نمکی شده بیشعوره که دلم میخواست اونجا بودم و لباش رو با لبام میکندم..
    واااااااااااای خدا چرا من انقدر کوانگ مین رو دوست دارم؟؟؟
    پاسخ:
    وابییی خخخخخخ...بامزه شده.... 
    رای میگیا چرااینقدر بهش علاقه دارییی... 

  • Emiliya Atash parvar
  • عاااااااقاااااااا جان من بقیه عکس خنده دار ها هم بزار من حال کنم انقدر خندیدم که نصف شبی سکسکه گرفتم ..
    خووووب حالا من باش با یه بطری آب بزرگ هرچی آب میخوردم سکسکه ام بند نمیومد..
    درست‌آخر آری ساعت 7 صبح مامانم داد زد واای امیلیا کنار پات سوسکه..
    آقا به جان جدم من توی اون لحظه رفتم پیش عزرائیل و برگشتم..سکسکم بند اومد ولی سوسکی در کار نبود..
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ...دقیقا وقتی من اینارو دیدم. داشتم میپکیدم... داشتم میرفتم تواشپزخونه که یه دفعه همچین. سکسکه ای کردم تاقلبم تیر کشید... سکسکه ام مثه. صدای جیک جیک جوجه میمونه.. خخخخخه...ولی خیلی حال داد باشه بقیه اش رومیزارم بووووووس 
  • Emiliya Atash parvar
  • خهههه بابات راست میگه درست مثل بابای من منم وقتی سرم رو تا آخر میکنم توی لب تابم میگه امی بابا به خدا کور شدی..
    خخخخخخ
    راستییییییییییییی
    داستان کی گفته من شیطونم رو دنبال کن که خنده دار تر میشه
    و مهلا تو رو هم با جونگ مین میاره
    اگه کم بود سکانس های تو با جونگ مین واقعا معذرت میخوام سعی میکنم یه چند تاش خودم برات اضافش کنم..
    بووووووووووووووووووووس باااای
    پاسخ:
    بابام میخنده بهم وقتی کلمو میکنم توی گوشیم... میگه الان باید بریم عینک ته استکانی. بخریم... خخخخخ پدراست
    دیگه....
    جییییییغغغغغغغ. جدی میگیییییی دستت درست ایول. عاشقتم اشکالی نداره همون که توداستان باشم کافیه 
    لایک دارید..... بوووس بوووس 
    یا حضرت فیل یا امام رضا..
    یا حضرت کهکشان اینا دیگه از کدوم دیونه خونه ای آزاد شدن..
    من که شکه شدم جای خنده وااای مینی چه زشت شدی..
    میری جراهی بعد بر میگردی خونه گم شووو زوددددد
    پاسخ:
    خخخخخخخخ...وایییی بالاخره. دیدی.... مین وو خیلی زاقارت شده... 
    جونگ مین که اصلل نگو... وایی هیونگ سئونگ ابروی گروه و بردی هرکی فکرنکنه میگه اینا از کدوم دیوونه خونه ازاد شدن. 
    خخخخخخخخ ولی باحال شده
    جاااااااااااااان کی نمکی شدهههه؟؟
    کوانگ مین؟؟؟ دلتون میاد به این پفکی..
    (خخخخ بد ترش کردم)
    یااااااا امی خجالت نمیکشی بسکه لبای کوانگ رو بوسیدی چیزی ازش نموند..
    دختره هیییییییییز..
    (یا خود خدا ببینه مردم)
    پاسخ:
    راس میگه... والا ما جرئت ندتریم به لبای. جونگی نزدیک بشیم..توهرروز کارت اینه 
    مدل لباشو فراموش کرده کوانگ... 
    عجب منحرفی شدم &&&&&@@@$$
    عشقمممممممممم 
    مرسی گلم . عالیه 
    بزار این کوانگ بیاد خونه حالشو میگیرم این چه قیافه ایه 
    ولی خب عکسایه آخرش عالی بودن 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی