عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

عکس جدید مین وو با نامزدش

خبرناراحت کننده ای دارم که مین وو دوس دخترشو پیدا کرده...وحلقه ای که سال ها پیش خریده بود رودستشکرده... عکس درادامه..

  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۸)

واقعا دختره لیاقتشونداست... گررریییییههههههه.... جججییییغغغغغغ
  • Emiliya Atash parvar
  • آآآآآآ پس آخرش حلقشو داد به دختری که دوستش داره
    یا خدا یعنی کوانگ مین حلقشو میده به کی
    عاااقا من هستماااااااا
    پاسخ:
    خخخخخخ...اره دیدی گفتم... یعنی جونگ مین به کدوم. دختری میده...واییی 
    عاقاااااا من  هستمااا من هستم 
    جیغغغغغغغغغ
    پاسخ:
    چی شد...؟؟؟؟؟
    چرایه دفعه چیغت رفت هوا 
    این عکسو از کجا گرفتی از تویترش؟؟ و پایین پستش چی نوشته بود میتونی عین مطلبشو واسم تو نظرات بفرستی؟
    پاسخ:
    اره عزیزم ازاونجا گرفته بودمش... برات توی نظرات وبلاگت مینویسم...ولی کره ایه..
  • غزل (ونگ کیو)
  • ای جوووونم بلاخره سرو سامون  گرفت هخخ بانو دوستم سکته میکنه هخخخ
     جیییییییییغ؛پس نامزد کرد خوب اگه دوستم بفهمه خدابیامرز میشه که یعنی کوانگ مین با کی نامزد میکنه ای کاش نکنه.
    این واقعیه؟من نمیتونم باور کنم.اگه دوست دختر داره چرا تواینستاش هیچی نیست؟یکی منو روشن کنه!
    جیییییییییییییغ جدی جدی نامزدشه؟
    خدا کنه کوانگ مین هیچ وقت نامزد نکنه وگرنه من سکته می کنمااااا
    از الان گفته باشم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی