عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

عکس های گروه bfجدید

بچه هافکرکنم این هارو یه جادیده باشید ....بگذریم حالا ببنید و مطمئن شید ...نظررررررررررررررکوانگ مین ویونگ مین رونگا...خخخخ

ببخشید وسط عکسا:کوانگ مین ازجون گوشیش چی میخواد ..یعنی توش چی دیدعهههه

خوشتون اومداز عکسا ...اگه خوشتوون اومده درقسمته نظرات بهم بگید تامنم بیشتر بزارم ...مر30

  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۱۲)

اینا دخترن یا پسر؟؟


پاسخ:
قرار شد.. نظربزارید.. نه توهین کنید یاهرحرف دیگه ای بزنید... 
کره ای ها زات  شون اینجوریه... 

  • Emiliya Atash parvar
  • خههههه من میدونم چیه!!!!
    پاسخ:
    خخخخخخخخ....جدا
  • Emiliya Atash parvar
  • کوانگ مین داشت به من اس میداد منم اذیتش کردم و گفتم باهات قهرم و دیگه نمیخوام ببینمت بدددددبختتتت شکه شد
    خهههههههههههههههههه

    پاسخ:
    خخخخخخخ....عجب
  • Emiliya Atash parvar
  • عکس ها عالییییییییییییییی بودن مرسی عزیزم
    پاسخ:
    ممنونم بازم سربزن
  • Emiliya Atash parvar
  • دوستم ملیسا این چند روز شارژ نت نداره برای همین هم از طرف اون ازت تشکر میکنم بابت عکس های خوشگلت
    پاسخ:
    ازطرف من ازش تشکرکن ...بگواگه بتونم از مین وو خیلی میزارم ...
  • Emiliya Atash parvar
  • رااااااااااستیییییییییییییییی از یونگ مین و کوانگ مین بیشتر عکس بزاررر اونم عکس های جدید مرسییییییییییی
    پاسخ:
    باشه عزیزم حتما ازهمشون میزارم

    خخخخخخ دوساعته دارم به قیافه کوانگ مین نگاه میکنم ببینم چشه چیزی دست گیرم نشد..
    خخخخ
    واااااااااااااااای مین وو ای مین وو عالی بود مرسیی
    پاسخ:
    اها اونو میگی خخخخخ...
    مین وو اره خوش عکسه مخصوصا جفتم جونگ مین... واییییی جیییییغغغغغغغ
    از همین الان بگم هرکی از اون کیک بخوره خررررررررررررهههههه..
    (مال خودمهههه)
    خخخخخ
    پاسخ:
    نه خیر برایه منههه.. 😝😝😝😝😝
    خخخخخ...
    جدی پس جریانش این بود ولی مهلا بهم گفت امیلیا بهش گفته تازمانی که وهات رشد نکرده و رنگ مشکیش نکردی و مودل آواتاری نزنی حق اومدن به خونه رو نداری..
    عجب..
    یاا امی گیج شدم حالا کدومش درسته
    پاسخ:
    عججججججججببببببب......هییییی روزگار 
    عالیه
    پاسخ:
    ممونم... گلم.. بوووس بووووس 
    عکسا عالی وناب مث خودت
    پاسخ:
    ممنوووووووووووووووووووونم عسیسم

    اجیییی عاشقتم مرسی گلم عالین .
    به قول امی جونم خخخ داره با امی حرف میزنه .
    ولی درکل عشقمه .. نفسمه .. جونمه .. دنیامه ..
    بوووس 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی