عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

عکس های زیبا از دوقلوها

سلام ...به درخواست دوست گلم امیلیا عکس های دوقلوهارومیزارم 
امیدوارم خوشتون بیاد...نظرررررررررررر..بقیه درادامه نکته:ببخشیداگه عکسه مین وو توش هست ...چون اینا باهم بودن 
  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۱۵)

  • Emiliya Atash parvar
  • سلااااااااااااااااااااااااام عزیزمممم خوبی؟؟؟
    پاسخ:
    سلامممم.....خوبم توچطوری خبری ازت نی 
  • Emiliya Atash parvar
  • جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ عکس ها عالیییییییییییییی بودنن مرسییییییییییییی
    عزیزم لطفا بیشتر بزار ممنونمممممم
    پاسخ:
    جدیییی میگی عزیزم.
    باشه گلم بیشترمیزارم...
  • Emiliya Atash parvar
  • من اینا رو به مهلا نشون میدم هر وقت اومد برات نظر میزاره
    خسته نباشید زحمت کشیدی
    واای مامان دخترت از دست رفتتتتتت
    کوووووووووووانگ میننننننن بیشعووووووووووور آشغال خوشگل
    پاسخ:
    بدبخت و با فشات تیر بارون کردی..... 
    ممنونم توهم خسته نباشیییی
  • Emiliya Atash parvar
  • عکس آخری عشقم ملوووس شدههه 
    ولی من دونبال تیپ مردونشم مثل تیپ جانوس ‌آواتا و یو اند ای..
    اگه پیدا کردی حتما بزارشون مرسییییییییییییی عزیزمممم
    پاسخ:
    اره خیلی جیگره..
    من خیلی از این عکسادارم میترسم جایی دیده. باشی 
    حتما اگه دیدم جایی یااگه داشتم برات میزارم... خواهش میکنم
    سلااااااااااااااام من برگشتمممم
    اوووووف این بی شارژی هم بد دردیه هااااا
    هانییییییییییی خوبی ابجییییییی
    پاسخ:
    عسیسم من خوبم.... 
    خوجملمی.  عشقم از این به بعد بیشتر بیا
    عکس های خیلی شیرین بودن مرسی هانی جون خسته نباشید

    پاسخ:
    ممنونم... عزیزم....
    توهم خسته نباشی
    یااااا خود خداااااااا
    امیییییییی آروم ترررر با این هیجان تو آخرش منفجر میشی..
    عاااقااا یکی بره جارو بیاره این رو اینجا جمش کنند
    پاسخ:
    من جاروم. دستش میشکنه 
    امییییی ...این چه وعضه وایییی... کوانگ مین خدا به خیرکنه...زنت قاطی کرده.... 

    وای هانی جون خوبی اخلاق امی اینکه اینجا خودش رو پر پر میکنه اگه بره اونجا کوانگ رو ببینه پشه هم حسابش نمیکنه..
    بابا این غرور میگیرتش من ازش میترسم به جون خودم
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    به خدا همینو بگو ...ماروببینن... مگس هم حسابنمون نمیکنن...چراماخودمون و اینجا تیکه تیکه میکنیم..... 
    یاشاید مااوناروببینیم پشه حسابشون نمیکنیم.. خخخخخ
  • Emiliya Atash parvar
  • خخخهههه لب های یونگ مین هم خوردنیه هااااا
    (جدیدا زیاد منحرف شدم)
    پاسخ:
    لبای جونگ مین روچی میگی.... جییییغغغ ....حمله کرد.. 

    هخخخنخخ چرا گیردادی به لباش...؟؟؟؟؟
    عالیه
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 

    اینا رو چجوری از هم تشخیص میدین؟
    پاسخ:
    یک ..سادس کوانگ مین فرم لباش با یونگ مین فرق میکنه....
    دو..اگه حرف بزنن.. کوانگ مین صداش کلفت تره یونگ مینه ..
    سه. یونگ مین قدش بلند تره کوانگ مینه
    جیغغغغغغغ خیلییی قشنگ بود مرسیییی هانیی جونم خسته نبااااشیددد
    پاسخ:
    جییییغغ .بالا خره دیدی ....عزیز دلمی خواهشش میکنم عزیزم ...ممنون 
  • سمن ناز یادگاری.12ساله.
  •  ببخشید هنوز کار وبلاگم تموم نشده وقتی تموم شد ادرسشو میزارم.این دوقولو ها واقا که خیلی قشنگن منم سایتم درباره یه گروه بوی فرنده میشه عکس بیشتر بزارید.تشکر.
    سلام  دوست عزیزمن طرفدار پروپاقرص این گروهم عکساتم با این که دیده بودم خیلی قشنگ بود امابهتربهاطلاع برسونم که مینوو ولیدر گروهشون دونگهیون هم جنس بازن باورنمیکنی بروتواینستا عکساشونوببین
    من معذرت میخوام ولی یعنی چی دونگ هیون و مین وو همجنس بازن؟ این دیگه قوه تخیل بعضی از بست فرنداست شما خواهشا باور نکنید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی