عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

welcome

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز 

سلام بچه ها من هانیه مدیراین وبلاگم ....امیدوارم ازپست هایی که میزارم خوشتون بیاد ...

اگردرخواستی دارید توی قسمت نظرات بهم بگیدخوش حال میشم کمکتون کنم....خلاصه اگرکمکی خواستیدمن درخدمتم....درضبگم که نظرات کم باشه اصلا پست جدیدی نمیزارم ...فعلا بای ...همتونو دوس دارم من این جا شاید فقط ازگروه بوی فرند اپ شود ...نظرات زیادباشه من بیشتراپ میکنماین جوری 

  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۴)

تست روانشناسی در مورد رنگ لباس و صفات رو از دست ندید

"تیموس"
پاسخ:
حتما.. سر میزنم
سلام وب زیبایی دارید
 اگر با تبادل لینک موافقید لطفامارو با این
 عنوان لینک کنید exo planet
و خبر بدید تاماهم شمارو لینک کنیم
 بی صبرانه منتظر حضور گرمتان هستیم[نیشخند]
پاسخ:
حتما... شما هم ما رو لینک کنید 
سلام هانی جون
خوبی عزیز..
واو باحاله وبت زمینش هم مثل مال امیه
ایول
موفق باشید عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم ..
من خوبم مرسی
اخه اززمیه امی خوشم میاد
مر30 گلم 
همچنین ..خوش حال شدم اومدی ..بازم سربزن..
وبت عالیه گلم خیلی دوسش دارم 
ممنونم .
فقط میشه از کوانگ بیشتر عکس بزاری ممنون میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی