عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

کسی که عاشق کره ای ها هست بیاد تو..وکسی که خوشش نمیاد کلیک برروی بستن صفحه دعوتتون میکنه

عشق فقط کره^…^

سلام به همتون...ممنونم از اونایی که از سایتم دیدن میکنند...خب برید زود تر همه چیزه سایتمو ببینید...نظر فراموش نشه دات کام....امید وارم لحظات خوشی در زندگیتان داشته باشید

بایگانی
پیوندهای روزانه

موزیک ویدیو ...boy friend here


امیدوارم خوشتون بیاد...

دریافت  
حجم: 16.2 مگابایت

  • haniyeh_jm_bf

نظرات  (۴)

  • Emiliya Atash parvar
  • عالییییییییییییی بود مرسی
    راستی لینکت  کردم
    تو هم منو بلینک
    پاسخ:
    باشه همین الان لینکت میکنم...
  • Emiliya Atash parvar
  • راستی یه سوال چه جوری قالب وبلاگ رو تغییر دادی

    پاسخ:
    توی  مرکز مدیریت.. وجایی که نوشته قالب وعکسه یه تیکه پازل روشه
  • Emiliya Atash parvar
  • و چه جوری کاری کردی نظرات قبلا از تایید نمایش داده شود
    زوود جواب بده هانیییی منم انجامش بدمممم
    مرسی فعلا بای
    بوووووووووووس
    پاسخ:
    واى نمیدونی چه شکلی
    باشه بهت میگم....
    بروتوی تنظیمات  وروی. تنظیمات ساده کلیک کن.. اونجا هس... دیگه نمیدونم...
    بوووس بوسسسسسس
  • Emiliya Atash parvar
  • سلاااام هانیییییییییی
    کجایی فکر کنم شارژ نداری درسته خههه اشکالی نداره عزیزم
    منتظرت میمونم بووس بااای
    پاسخ:
    ببخشید اجی من شارژدارم نامحزدود هم هس اما وقت نمیکنم بیام چون تواینستا. خیلی کامنت و لایک میدن... منم مجبورم همش اونجا عکس بزارم از این به بعد همین جا اپ میکنم وکم تر به اونجا سرمیزنم ویه چیزه دیگه خخخ یادم رفته پشته صحنه اش روبزارم.... همین الان اپ میکنم.. خخخ عجب سوتی باحالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی